14 Şubat 2013 Perşembe

kahvaltılık krepler


Çocuklara kahvaltıda nasıl olur da biraz peynir, biraz tahin pekmez, bir parça yumurta yedirebilirim diye her gün uğraşıyorum. Onların seveceği şeyler yapmaya çalışıyorum. Çünkü onların her lokması beni mutlu ediyor. Sağlıklı olsunlar istiyorum her anne gibi :) İşte onların severek yedikleri bir tarif.

Malzemeler
2 yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
Tuzlu krep için
2 yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
Bir tutam maydanoz
Tuz
Yapılışı 

Yumurta,süt ve unu iyice çırpalım. Teflon tavayı ısıtalım. Birinci krepi dökmeden önce çok az sıvı yağ damlatalım ve bir kepçe krep dökelim. Tavanın her yerine dağıtalım. Arkalı önlü pişirelim bu işlemi hamurunuz bitene kadar uygulayalım.Bu krepin içine ister reçel ister çikolata isterseniz bal sürebilirsiniz. Ben tahin pekmez sürdüm üzerine de fındık attım.Tuzlu krepi de aynı şekilde hazırlayalım. onun içine de istediğiniz  iç harcı peynirli, patatesli vs koyabilirsiniz. Ben kaşar peyniri kullandım.Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. Harika gorunuyo eline saglikk

    YanıtlaSil
  2. Yaptıklarınız harika görünüyor hemen takibe aldım sizi,elinize sağlık :)
    Bana da beklerim http://ojebalonjoje.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim. Hemen ziyaret ediyorum blogunuzu. Görüşmek üzere Sevgiler.

    YanıtlaSil