4 Mart 2013 Pazartesi

fındıklı kakaolu kek

Bugün kızımın öğretmeniyle konuşmak için okuluna gittiğimde,  güzel kızım için öyle güzel şeyler söyledi ki; onunla guru. Canım yavrum, İnşallah hayatının her döneminde böyle başarılı olur (amin). Bu sebeple eve geldiğinde, onun için özel birşey hazır olsun istedim. Çok sevdiği kakaolu kekten yapıverdim. Görünce çok mutlu oldu...

Malzemeler
3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı fındık
2 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un

Yapılışı
Yumurta ve şeker iyice çırpılır. Sonra diğer malzemeler eklenir. Yağlanmış kalıba dökülerek 180 derecelik fırında pişirilir.


Afiyet olsun.

15 yorum:

  1. Yerim ben bu keki yerim yerim :) Ellerine sağlık nefis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.Muhabbetle sarılıyorum sana:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için çok teşekkürler Deryacığım:))

      Sil
  3. elıne sağlık mıs gıbı

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık. Kakao ile fındık bir arada çok güzel oluyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pembe kekik hoş geldin çok mutlu oldum.:))

      Sil
  5. ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz.Beni çok sevindirdiniz çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Kalıptan nasılda düzgün bravo :)
    nefis olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  8. Diyetimin ilk günündeydim bu keki gördükten sonra inşallah bugün kendimi tutabilirim :( ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil